luni, 1 martie 2010

Wax Museum

Share
Ramasesem dator cu o postare despre Madame Tussaud. Oricum sunt obisnuit cu datoriile, dar de cea de acum vreau sa ma achit.

Nu am sa va zic cine a fost Madame Tussaud si care a fost rolul ei in istoria Angliei. Cand zici Madame Tussaud, bineinteles primul lucru care iti vine in cap (si probabil singurul lucru pe care il stii si poti sa-l asociezi cu numele) este muzeul de ceara. Acel muzeu faimos despre care am invatat in scoala, pentru ca nu era carte de engleza care sa nu il pomeneasca. Acelasi muzeu pe care nu ai vrea sa-l ratezi daca s-ar ivi ocazia vreunei vizite. Acelas muzeu de care britanicii sunt atat de mandri...dar habar nu au unde se afla. Am ramas surprins sa vad englezi ridicand din umeri cand i-am intrebat unde este localizat. Din cel putin 10 englezi intrebati de locatia muzeului, abia unul a fost in stare sa imi zica faptul ca este aproape sigur, desi ar fi indicat sa mai intrebam, ca muzeul este in alta zona decat cea in care ne aflam noi. Raspunsul corect, si indicatiile pe care le-am urmat de altfel, au venit bineinteles de la o persoana de alta nationalitate, indian daca nu ma insel.

Surprinzator... dar se pare ca nu sunt prea multi londonezi care sa fi vizitat Madame Tussaud`s Wax Museum. Eu l-am vizitat si mi-a placut.








1 comentarii:

Unknown spunea...

ce pot sa zic sunt mandra de tine:))intre tine si shrek singura diferenta e ca el e verde:)))cat despre poza cu justin:X