luni, 1 martie 2010

I love London!

Share
Daca ieri imi doream sa cutreier bulevarde pline pana la refuz si visam sa ajung pe Marte, azi m-am razgandit. Am picat foarte bine aici. Si mai raman...


...chiar daca, dimineata, din cauza ploii abia zareai cate o persoana pe strada. Nici pe Marte nu am ajuns, dar a fost destul de palpitanta cursa cu o capsaula pe marginea Tamisei. Despre panorama de care am avut parte, nici nu mai are sens sa amintesc. 360 de grade, cat poti sa vezi cu ochii. Inedit!

Dar asta nu a fost decat incalzirea. Am fost captivat, dar nu mi-am imaginat ca am sa fiu coplesit. Si am fost!

Centrul Londrei...constructii impunatoare, statui la tot pasul, arhitectura impozanta. Cadrul real parca dispare si fara sa iti dai seama esti transpus intr-o lume "noua". O lume a vremurilor trecute, unde fiecare loc, fiecare lucru te atrage vrand parca sa-ti spuna o poveste. Si prins in stare asta de visare, esti convins ca nicio poveste nu e la fel, regretand faptul ca nu ai timp sa le asculti pe toate. Si regretele te trezesc...te gonesc de la un colt la altul, vrand parca sa acaparezi tot ce te inconjoara, pentru ca peste tot exista cate o informatie, iar tu, flamand, nu vrei sa pierzi nimic.

Asa mi s-a intamplat mie, dar n-am ratat ca in putinele mele momente de luciditate, sa iau cu mine cate o amintire.












P.S.: Si maine va povestesc cum a fost la Madame Tussaud`s!

3 comentarii:

Andreeaa spunea...

knd ai fost ma la Londra?:)))

Unknown spunea...

macsim imi place de andreea:)))voiam sa-ti las un comm sensibil cum k te invidiez da nu mai pot dupa ce-a scris andreea:)))

Sighel spunea...

@ Andreea - da cine a zis ca m-am intors... :D

@ Florinuk - nu-i nimic, te revansezi la postu` despre muzeu` de ceara :P