sâmbătă, 20 martie 2010

Animal Planet

Share
Am lipsit vreo două zile din această minunată lume a blogger-ilor, această veritabilă lume virtuală... şi sincer cred că nu mi-a simţit nimeni lipsa. Ma rog... neimportant, trecem mai departe!

De mult aveam în lista mea personală de topicuri acest titlu "Animal Planet", dar nu ştiu de ce, mereu am amânat să scriu ceva despre asta. Cred că nu găseam momentul potrivit. Spre dezamăgirea mea, l-am găsit. Am rămas pur ş simplu şocat de acele reportaje de la Iaşi, despre inaugurarea unui magazin de bricolaj ce promitea reduceri ameţitoare. Sincer nu îmi mai amintesc să fi văzut aşa ceva vreodată... e foarte, foarte trist.

Fără să vreau mă gandesc: "Care este motivul unui astfel de comportament?". Din punctul meu de vedere singurul lucru care ne deosebeşte de animale, este RAŢIUNEA. Atunci când raţiunea dispare, e ca şi cum ai merge-n patru labe. Cred că lipsa raţiunii ar fi un motiv!

Mă gandesc că poate şi lipsa educaţiei şi a culturii, şi a bunului simţ ar putea fi motive destul de întemeiate pentru comportamentul acelor fiinţe. Dacă erau prezente aceste trăsături, din primul moment al deschiderii usilor, te-ai fi retras, lăsând "animalele" în voia lor. Si îi numesc "animale" pentru că singurul lucru de care s-au lăsat ghidaţi a fost INSTINCTUL.

Şi nu cred acele reportaje în care se justifică acest gen de comportament, prin faptul că e sărăcie, că e criză financiară, bla bla bla. Nu cred! Pur şi simplu aştia suntem noi. Asta este adevarata noastra faţa... la nivel de "turma", ăsta este comportamentul cel mai des întalnit.




In 2010 încă se întamplă lucruri "ceausiste". Se pare că au fost învăţaţi bine şi ei la rândul lor au învăţat pe alţii... şi cam ăsta e rezultatul!

P.S.: Incă trăim vremuri tulburi?

1 comentarii:

Unknown spunea...

nu-mi vine sa cred...