marți, 30 martie 2010

Promovez cuvântul "SIMPLU"

Share

Am ajuns la momentul acela în viaţă când încep să-mi pun tot felul de întrebări. Nu e suficient că oricum disper pe toată lumea cu întrebările mele, acum încep să mi le adresez şi mie. Nu ştiu dacă aşa se întamplă tuturor, dar eu (mai nou) parcă am tendinţa de a complica lucrurile.

Înainte eram destul de "simplu" din acest punct de vedere. Preferam răspunsuri si soluţii cât mai scurte şi cât mai la obiect, la lucrurile sau problemele care erau cu adevărat importante. Şi acum prefer la fel...numai că nu prea le mai obţin. Şi cu practica mea stau prost, le complic din ce în ce mai mult. În mintea mea devin mai complex, în mintea lor devin din ce în ce mai enervant.

Idea e că mi-ar plăcea să fie totul simplu. Simplu nu numai pentru mine...pentru toată lumea. Din toate punctele de vedere: prieteni, muncă, parteneri...viaţa asta cu tot ce înseamnă ea. Ştiu că nu e normal să fie aşa... dar nu cred că sunt singurul care şi-a imaginat sau şi-a dorit acest lucru. Măcar odată şi tot aţi gândit la fel ca mine.

P.S.: Din dorinţa noastră de a simplifica lucrurile... de cele mai multe ori reuşim să complicăm până şi cele mai simple lucruri. Suntem atât de obişnuiţi cu "greutăţi", încât un lucru simplu nu ni se pare normal, este suspect şi sigur în spatele lui există ceva mai complex, mai "necurat". Trist!

4 comentarii:

adelina spunea...

cand dai de greu, e adevarat ca iti doresti ca totul sa fie cat mai simplu.pe de alta parte insa, am tot observat ca tendinta omului e sa complice situatii.din dorinta asta de a te simti mai complex, mai viu poate, mai incercat, mai experimentat, ne place 'complicated'.pentru o clipa stai si reflectezi si o solutie simpla apare intotdeauna(rationalul)...si totusi, exista ceva acolo in tine care nu te lasa sa apuci calea cea mai simpla.suntem fiinte complicate, ne place asa si ne plac si toate intrebarile care rezulta din asta :P

Velcu Gabriel spunea...

ni se pare totul complicat uneori, nu e chiar asa... daca privim mai profund -- e simplu

Anonim spunea...

Toate lucrurile au o rezolvare, de multe ori solutia fiind una simpla...din pacate, nu o vedem intotdeauna si atunci lucrurile devin complicate. Dar ar fi plictisitor ca totul sa fie simplu, nu? M.

Interzisa. spunea...

Simplitatea face lucrurile atat de minunate...atat de usor de patruns si atat de intelese. Simplu...delicat...frumos