miercuri, 24 martie 2010

Descoperă cele 16 feţe din imagine. Chipuri, ma rog! 16

Share
Nu cred că interesează pe cineva unde am găsit această imagine... dar vă spun sigur că s-ar putea să vă intereseze să o priviţi... cu atenţie chiar.

I: De ce?
R: Pentru că astfel o sa vă da-ţi seama dacă sunteţi vigilenţi sau nu, dacă atenţia la detalii e suficientă, dacă ochiul vostru de vultur...e de vultur! În imagine ar trebuie să descoperiţi 16chipuri, 16 feţe, 16 "moace"...sper că ati prins ideea. 16 tre` să fie! Eu am descoperit doar 13... momentan! Voi câte descoperiţi, şi unde? Dă-ne explicaţia printr-un comentariu!


P.S.: Mă... cam dor un pic ochii!

5 comentarii:

Andreeaa spunea...

hehe le am gasit eu :X

Sighel spunea...

@ Andreea - esti smechera...eu inca ma chinui! poate mai tarziu revii cu un cmmt si ne zici si noua! :D

Unknown spunea...

muahahah ca le-am gasit si io:D

catalin batir spunea...

5 pers 5 fete
una in fereastra din ramuri
una in piciorul de la
masuta
una in foc
una in tablou
doua pe coltul semineului
una in reflexia
geamului la dulap
una din frunzele
de pe semineu
una in parul tipei
din tablou
mai sunt doua in flacarile
semineului
dar e cu simtul imaginatiei gestionat j pg

Sighel spunea...

@catalin batir - leam gasit si eu... de mai demult :D nu chiar aceleasi fetze ca tine...dar sun 16...si sunt in imaginatia mea..deci ele chiar exista:D