marți, 23 martie 2010

Na`potim!

Share
Nu ştiu cum am ajuns la aceste două filmulteţe, dar odată ce le-am văzut, mi-am zis că trebuie să le "sheruiesc" cu voi.

Mai pe scurt... cam asta înţeleg eu prin "talent". Nu ştiu dacă în cele două clipuri este unul şi acelaşi acrobat... dar cred că da, dacă ar fi sa mă iau după îmbrăcăminte şi adidaşi, ţinând cont bineînţeles de definiţia termenului "fresh".

Vă rog, urmariţi!






Impresionant?

P.S.: Acum sper că nu vă trece prin minte că puteţi şi voi, nu? Behave!!!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Bv felicitari!dupa parerea mea e cel mai tare post al tau, il iubesc!!!asta a fost asa pt sufletu' meu:)))
cand am vazut primu' filmuletz m-am gandit ca seamana f tare cu aia de la jabba si in al 2lea am vazut ca am avut dreptate pustiu kiar danseaza cu ei...ce sa zic e formidabil da clasa multor bboy si nu ma refer la astia din tzara ci la toti...as putea sa vb incontinuu despre dracu' asta da o sa plictisesc:)))
hy te pup!e cel mai tare!

Andreeaa spunea...

indeed, si eu dupa ce am vazut You got served as fi vrut s dansez si eu asa :D da nu s poate... anyway, pustiu e super , sunt d acord cu Floriputza :D besos

Unknown spunea...

Floriputza:)))hy ma Andreea:))))

Unknown spunea...

e genial asta:)))