sâmbătă, 13 martie 2010

Vreau...

Share
Nu ştiu ce să zic de voi, dar despre mine... sunt convins de faptul că m-am săturat de frig si nori. Vreau cer senin şi căldură. M-am săturat de geacă şi fes. Vreau tricou şi şapcă. Vreau să schimb ghetele cu şlapii.

Vreau soare... Vreau să fiu însoţit iar de umbra mea. Vreau să-mi văd umbra... atât pe a mea, cât şi pe a celorlalţi. Vreau să văd cum se "ciocnesc" unele de celelalte. Vreau să le văd cum se amestecă pe asfalt într-un mod hipnotic.

Vreau verdeaţă. Vreau sa văd natura plină de ea. La propriu! Vreau să simt miros de natură "proaspătă"! Vreau să întâlnesc kilometri întregi de verde, suprafeţe verzi.

Vreau să văd iar "color"... M-am săturat de atâtea nuanţe de gri. Vreau o gamă variată de culori. Culori vii, puternice, ţipătoare... cât mai multe culori. Dezordonat purtate, fară nicio noimă, ameţitoare... pur şi simplu culori.

Vreau lumină! Vreau soare! Vreau lumina de la soare! Multă, multă lumină. Vreau 16 ore din 24 să fie luminate. Întuneric să fie doar când sting eu lumina. Vreau lumină cât pot duce. Şi chiar şi-aşa... tot aş urmari reflexia si refracţia ei, invidios pe viteza cu care călătoreşte.

Vreau să vină VARA!

P.S.: Si vreau să se întâmple toate odată... d-odată! Acum dacă se poate!

6 comentarii:

Unknown spunea...

nu mai ai mult...ti se apropie sfarsitu:)))

Alina spunea...

:) mmm...talentat iubitul meu!!;)

Anonim spunea...

cam multe vrei mai cosmi!!si soare si verdeata si aia si aia...
offf...m-ai terminat!!!
iubita ta cumnata....momix...lav iu

Anonim spunea...

cald...vrei cald...ce sa zic?..aici este cald...din ce in ce mai cald...verde...cam multa lume vrea verde in ultimu` timp...cam naspa...(eu unu prefer zapada:)))))))) )...este cat se poate de cald si cu zapada...:))
PS:Nu zic neam cine sunt:))...ca e belea daca zic...;))

. spunea...

blogul tau e prea fain pt atatia vizitatori :P

Sighel spunea...

@ mimitz - apreciez! multumesc frumos! atatia cati sunt...eu sunt foarte multumit de ei... si ma bucur cu atat mai mult cand mai vad cate un user nou, cum esti tu! :D