marți, 2 martie 2010

2 Martie

Share
I: De ce "2 Martie"?
R: Simplu. Pentru ca de 1 Martie am ratat (intentionat) ocazia de a posta ceva in spiritul "sarbatorii".
Sarbatoare...sarbatoare, dar ce sarbatorim sunt curios? Din punctul meu de vedere ar trebui sarbatorit "martisorul" si ce anume simbolizeaza el. Dar din ce am vazut, mai pe cate un blog, mai pe la un status, am tras concluzia ca sarbatorim venirea primaverii. Acum intrebarea mea este:
"De ce nu sarbatorim si venirea iernii sau a toamnei? Sau chiar a verii!"
Peste tot am vazut tot felul de postari si notificari cum ca a venit primavara, prima zi de primavara, cat de mult am asteptat primavara... si sunt nevoit iar sa ma intreb:
"Cu ce te-a schimbat primavara pe tine? Subit ai devenit mai fericit? Inexplicabil ai scapat de toate problemele? Te-ai "trezit" si tu odata cu natura?"
1 Martie - frenezie curata. Toata lumea super incantata de aceasta zi. Toti bucurosi, entuziasti, optimisti.
2 Martie - astenie de primavara. Toata lumea a petrecut de 1 Martie. Incepe sa dispara optimismul. Incep grijile pentru ziua de 3 Martie...
3 Martie - aceeasi viata pe care o avem de trait fiecare...fara absolut nicio amprenta a zilei de 1 Martie in viata noasta.
Asa ca nu era mai bine sa ne concentram asupra MARTISORULUI? Acum, din cate am observat, nici nu se mai poarta martisorul. Acum se fac cadouri scumpe, sofisticate, pompoase... "la impresie", unde optional se mai aplica si acel fir alb-rosu (martisorul). De cand firul de Ghiocel nu mai reprezinta nimic in ziua de 1 Martie?
Simpla curiozitate... cate dinte voi, stimate domnisoare, ati primit cu adevarat un martisor? Sau un Ghiocel?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Eu am primit si martisor si ghiocei...si fir rosu-alb.Rosul simbolizeaza viata si albul - puritatea; adica natura renaste iar noi, simbolic, ne retrezim odata cu ea. Si asa cum fraierul asta de ghiocel se chinuie sa iasa el primul din zapada -si cateodata si-o mai ia peste ochi, ca s-ar putea sa mai ninga peste el si trebuie s-o ia de la capat -si noi o luam de la capat de multe ori.

Sighel spunea...

@ Anonim - imi place... ;)

Andreeaa spunea...

cineva cred ca ti-a dat definitia din dex :)))

Unknown spunea...

io am primit o lalea si un martisor...ghiocei am primit in februarie de la vartu':)))