vineri, 12 martie 2010

HappyFish la Oscar

Share
Se pare că după atâta "tam-tam" pe subiectul premiilor Oscar... încep să apară tot felul de reacţii. Eu personal nu am "digerat" acest subiect, deoarece evenimentul nu este unul tocmai pe gustul meu. Si nu din cauza a ceea ce reprezintă el, ci strict din punct de vedera organizatoric, a spectacolului. Este mult prea extravagant pentru mine.

Bineînteles că am auzit şi citit de succesul răsunător al filmului "The Hurt Locker", la fel cum am citit şi de eşecul "AVATAR". Ca o părere personală, "AVATAR" este mult mai "trezitor" decât "The Hurt Locker", şi merita câte o statuie pentru ficare categorie la care a fost nominalizat.

Începusem să zic ceva de reacţii...şi românii au o parere asupra acestui subiect. Evident in stilul lor... şi ce stil e mai potrivit decât stiul HappyFish?!


P.S.: Foarte tare!

0 comentarii: