joi, 11 martie 2010

Mutu frate!

Share
Acum ceva timp am zis că mă amuză teribil reclamele de la Vodafone. Au un scucces incredibil! De aceea am râs foarte tare când am primit un "mass" cu urmatoarea interpretare a celebrei reclame cu CRBL şi şahul.

Ultima reclama Vodafonefăcută”…cu Mutu: Eram în avion..mă plictiseam. Şi ghici cine se aşează lângă mine? Mutu frate. Mă gândesc cum să mă bag în seamă fără să par un fan disperat şi-mi vine-n cap prenumele lui. Adi. Il caut pe Facebook, îi recunosc poza, îi umblu pe profil. Şi văd ce-i place. Ghici ce? Cocaina frate. Ce să fac?…
Şoptesc: ”Băi ce-ar merge o linie acuma”, cât să mă audă. Băi şi scoate punga frate… facem 3 liniuţe… Ne facem praf… Ne împrietenim şi pe Facebook!!!




P.S.: Ştiu că mai există una cu Sexi Braileanca...dar implică cuvinte obscene şi incurajează sexul oral!

0 comentarii: