luni, 22 martie 2010

20 de lucruri pe care EL vrea să le ştii

Share
Nu ştiu de ce, dar am vaga impresie că majoritatea celor care intră şi citesc blogul meu, sunt reprezentantele sexului frumos. Din acest motiv m-am gândit că ar fi interesant să vin în ajutorul domnilor, bineînteles profitând de atenţia doamnelor/domnişoarelor. Am considerat că dacă tot am avut articolul "24 de lucruri pe care EA vrea să le ştii", merită să amintesc şi câteva lucruri pe care am vrea noi, sexul tare (nu la toţi, dar la majoritatea), să le aveţi în vedere.

E foarte bine ştiut faptul că voi, fetele, sunteţi partea mai contemplativă, mai atentă, mai sensibilă, mai romantică, mai drăgăstoasă a relaţiei, iar eu nu am să ies din acest perimetru... de aceea, pentru că noi suntem mai "mârlani", mai salbatici, mai neciopliţi... nesătuli să zicem, se pare că toate lucrurile pe care noi vrem să le ştiţi au conotaţie sexuală... finalul e întodeauna cu finalizare!

Notaţi vă rog:
1. Atunci când mă săruţi vreau să văd în ochii tăi pofta de dragoste şi multă dorinţă.
2. Atunci când mă săruţi, muşcă-mi uşor buza inferioară.
3. Sexul oral e colosal - cu cât mai multă salivă şi fără dinţi dacă se poate. Asta nu înseamnă să-ţi scoţi dinţii, ci să nu-i foloseşti prea mult.
4. Sexul e bun oricum şi oriunde, numai oral să fie: dimineaţa, la prânz şi seara, în casă, afară, în aer liber, când sunt treaz sau când dorm, nu e nevoie să-mi mai ceri aprobarea treci şi fă-ţi de cap.
5. Variaţia tehnicilor, a presiunii şi a ritmului reprezintă secretul unui sex oral de neuitat.
6. Chiar dacă faci sex oral să nu uiţi de mână, e foarte folositoare ţinând cont de faptul că, poate fi folosită ca o prelungire a gurii.
7. În general nu-mi place să fac dragoste lent, adica bătrâneşte.
8. Hai să discutăm deschis despre fanteziile noastre sexuale.
9. Prefă-te că nu mă vezi, lăsându-mă să te văd goală. Lasă uşa de la baie puţin deschisă şi comportă-te ca şi cum nimeni nu te-ar putea vedea.
10. Când ai chef să faci sex, spune-mi! Cere-ţi drepturile cu voce tare. “Copilului care nu plânge nu i se dă să mănânce”.
11. Când îmi fac duş , intră şi tu sub jetul de apă, goală sau îmbrăcată nu are importanţă, oricum îmi place când eşti lânga mine şi văd că mă doreşti.
12. Dacă ţi-ai imaginat că nu vreau, te-ai înşelat. Masturbează-mă!
13. În timp ce facem dragoste, fii cât se poate de sălbatică. După ce am terminat, lasă-mă câteva clipe să-mi trag sufletul.
14. Îmi place sexul în picioare. Chiar şi cu pantalonii în vine.
15. Dacă vrei să încerci ceva mai îndrăzneţ în pat, fii curajoasă. Dacă esti timidă, îmi tai tot cheful de a mai face ceva.
16. Nu stinge lumina! Ar fi păcat să nu te vad.
17. Ajută-mă să mă îmbrac după ce am făcut sex şi vei vedea că invariabil vei termina prin a mă dezbrăca la loc.
18. Din când în când, fă dragoste cu mine pe fugă, chiar dacă mai ai unele haine pe tine.
19. Mărturiseşte-mi ce ţi-ar plăcea cel mai tare să-ţi fac în pat. Orgoliul meu este satisfăcut, aşa că, ai numai de câştigat.
20. Când vine vorba de sex oral, fă-l fără teama, nu te voi acuza de momotonie sau lipsa de imaginaţie. Oral să fie!

Aşa că, dragele mele... PE CAI!!!

P.S.: Nu mă acuzaţi pe mine, statisticile mă susţin!

5 comentarii:

Anonim spunea...

ba frateeeee esti criminal:)))))))))))))))))))))))
nu stiu ce sa zic.....
:))))
Oricum cea mai tare este:
"Dacă ţi-ai imaginat că nu vreau, te-ai înşelat. Masturbează-mă"....:))))
Asa este....sustin cu fiecare muschiuletz si gram de minte(pe care il mai am)....toate cele relatate de frate`miu!!!
Bine Shighile....EXCELENT chiar:d
gRashi

Unknown spunea...

ce se abtin fetele la a comenta acest post:)))

Andreeaa spunea...

asta n a mai fost o data postat ? :-?

Sighel spunea...

@ Andreea - cred ca tu vorbesti de postarea asta http://aspiratzii.blogspot.com/2010/02/24-de-lucruri-pe-care-ea-vrea-sa-le.html

silvia spunea...

Eu nu ma abtin :P Recunosc, imi place si mie la punctul 2 :) La restul e.........secret :P