duminică, 14 martie 2010

Let`s play!

Share
Aseară am ajuns la ideea că aş vrea să fiu scriitor şi mi s-a propus ca prima carte să fie despre şah. Şi tot cochetând cu idea asta, am ajuns la concluzia că nu va fi o carte despre şah şi atât, ci va fi şi despre oameni şi vieţile lor. I-am stabilit chiar şi titlul "Viaţa ca un joc de şah".

O idee mult prea complexa, şi mult peste puterile mele, asta cu cartea... dar am zis că merită să scriu ceva despre asta pe blog. O interpretare (foarte simpla) a pieselor de şah în viaţa mea...

Regele şi regina, mama şi tata. Cei doi nebuni, eu si ea (iubita mea). Un cal Chevy Aveo , celalalt cal Fiat Bravo (ambii cai sunt împrumutaţi). Un turn ar fi casa de la Braila, iar celălalt "casa" de la Galati. Iar pionii ar fi restul familiei şi prietenii (8 pioni = 6 prieteni, cumnata mea şi frate-miu). Iar tabla de joc, ar fi... locurile pe unde colindăm noi.

Ma aşteptam să fie un articol mai lung, dar în timp ce scriam am realizat că ar fi devenit mult prea personal, pentru că iniţial voaim ca fiecărei piesă să-i ataşez şi câte o descriere în care să motivez de ce e valabilă pentru mine această înşiruire personaj/piesă. Poate altă dată...

P.S.: Poate aveţi şi voi interpretările voastre... e un exerciţiu de imaginaţie frumos. Eu am ales cea mai simplă variantă de interpretare...asta pentru că am fost primul!

5 comentarii:

Anonim spunea...

pai mai cumnate?si eu ce sunt???
asa deci....bravooo!!!

Sorina spunea...

Tabla mea de sah ar arata cam asa:
* Regele si Regina ar fi Tata si Mama ( dar mai mult Mama :) );
* Nebunii- eu si my bff;
*1 turn= my sweet home, 1 turn= sursa de shopping;
*Caii: masinile altora iar
* Pionii : familia si prietenii de asemenea ..
Tabla de sah ramane sa-mi dezvaluie locul unde imi voi gasi sufletul pereche !!

Alina spunea...

de ceeeee???? de ce nu se mentioneaza si sursa ta de insipratie??? euuuu,eu sunt!!! hellloooo...muza ta!!!

Unknown spunea...

la tabla mea de sah io-s regina, regele e pierdut pe undeva nu reusesc sa-l gasesc, mama-tata clar nebunii:)),pionii-dragii mei prieteni si super kmpi:))), turn-buc br,caii-masina lu' corne:))
km atat:D

Anonim spunea...

toata lumea spune aici numai de partea lor de tabla...dar partea cealalta.. a tablei?in care se afla adversarii?...trebuie sa ii bagam si pe ei in seama...pt ca fara ei poate nu am fi ceea ce suntem cu adevarat...tre` sa ma bag eu mereu in seama cu pesimismul meu:))...ti,am zis in sondajul tau....legat de pahar...nu poti sa vezi partile bune din viata...fara sa le vezi si pe cele rele...nu am fi realisti...si faptu` ca in viata avem mereu "adversari"...eu zic ca suntem mai buni sau mai rai...acum depinde de caracterul fiecarei pers...gRasi..