miercuri, 3 martie 2010

SMOKING KILLED ME

Share

Azi am descoperit ceva foare tare... Pe Yahoo, MSNBC, FoxNews a fost difuzat un reportaj ce are ca subiect o campanie antifumat facuta la o inmormantare.

Se pare ca Albert Whittamore (Londra), mortul, suferea de o boala la plamani, cauzata de tutun. De aici, probabil, a avut si idea ca pe ultimul sau drum sa sustina o mini-campanie antifumat. Acesta a declarat in testament faptul ca se alatura acestei cauze pentru a trage un semnal de alarma asupra acestui viciu si pentru a impiedica tinerii din ziua de azi sa dobandeasca acest obicei. Ca o paranteza, Dick (porecla acestuia), era fumator din tinerete, iar decesul propriu-zis a avut loc la varsta de 85 de anisori (varsta la care, indiferent de circumstante, poti spune cu lejeritate ca a murit din cauze naturale).

Dorinta i-a fost indeplinita, astfel ca pe toata durata "ultimului drum" (in jur de 100 de mile), au fost puse la vedere bannere cu mesajul "SMOKING KILLED ME". Si ca si cum nu ar fi fost suficient... timp de o saptamana va fi afisat acelasi mesaj la mormantul acestuia.

Poate sunt eu prea cinic, dar la ce imagini avem noi afisate pe pachetele noastre de tigari... mie imi suna mai mult a reclama, decat a campanie antifumat.

Si daca am vazut agentii de pompe funebre sau servicii funerale care se promoveaza cu anunturi gen "Vrei nu vrei...tot ajungi la noi!", ori "Noi ducem mortul cu tot confortul!", sincer ma astept sa gasesc pe dricurile acestora si reclame, care s-ar potrivi cat de cat cu nefericitul eveniment, si anume (2 mi-au venit acum in minte):
NIKE - Just do it!
Nokia - Connecting people

...ar fi ceva!

2 comentarii:

Andreeaa spunea...

Chiar că reclamă, că eu nici la imagini d-astea nu mă las:))

Paul spunea...

deci sa inteleg ca si-a propus sa moara din cauza fumatului iar dupa moarte sa sustina o campanie anti-fumat...adica? un fel de jertfa? :-??