joi, 25 februarie 2010

STOP!

Share
V-am povestit de curand faptul ca soferii de autobuz au reusit sa bage frica in mine si ca am eu o banuiala cum ca ei fac parte dintr-un grup secret al soferilor de autobuz, unde pun la cale tot felul de pariuri si "giumbuslucuri". Inca sunt de aceeasi parere.
Aici e practic tara fara reguli rutiere. Adica regulile exista...numai ca nimeni nu le respecta. Am vazut soferi trecand pe rosu. Am vazut intersectii in care toata lumea sta...atat soferi, cat si pietoni...nimeni nu are verde. Toata lumea traverseaza cam pe unde vrea...si culmea e faptul ca nimeni nu te claxoneaza, din contra, iti acorda prioritate si te invita sa treci usor prin fata lor.
Mie sincer mi se pare un haos total, debandada in adevaratul sens al cuvantului.

Se pare ca aici se practica in circulatie si legile bunului simt. Tocmai de aceea am fost surprins (la modul placut) sa aflu faptul ca e una din tarile cu cele mai putine accidente rutiere. Cu gandul la acest aspect mi-am amintit de urmatorul clip, spot publicitar, de altfel foarte mediatizat la vremea lui deoarece sustinea o serie de campanii ce vizau atat soferii cat si pietonii. Toate spoturile sunt extraordinar de agresive... si prin duritatea lor, e imposibil sa nu te impresioneze. Dupa vizualizarea acestor spoturi, garantat vei fi pus pe ganduri.

Asa se face o campanie...

P.S.: Foarte ciudat mi s-a parut si urmatorul lucru, pe care sincer nu stiu cu ce ochi sa-l privesc...si anume faptul ca sub fiecare indicator, exista si explicatia lui.
Exemplu: Sub indicatorul STOP (indicator pe care scrie STOP) exista o tabla pe care scrie STOP. Sub indicatorul CEDEAZA TRECEREA, exista tabla pe care scrie CEDEAZA TRECEREA. Si tot asa...

1 comentarii:

Anonim spunea...

asa e fratie....clipu` asta chiar scoate in evidenta indiferenta unor persoane...realitatea pura si cruda...te pune pe ganduri serios un video de acest gen...
Da` mai e si chestia cealalta:NU toata lumea este facuta sa fie sofer...
gRasi...pace