vineri, 12 februarie 2010

Love is in the air...

Share


Hmmm... daca tot ne-am dat cu americanii si de ceva ani tot sarbatorim Valentine`s Day, am decis sa postez acest clip deoarece azi, pentru multi, se vrea a fi prima zi a unui weekend plin de dragoste. Si bineinteles e un prilej de a aminti celor care citesc din cand in cand blogul, ca duminica este cea mai romantica zi a anului pe plan mondial. Si cum eu sunt un romantic (nu dintotdeauna, dar de ceva timp), nu puteam, nu imi permiteam si nici nu vroiam sa ratez aceasta ocazie de a indemna lumea (cititorii, cati sunt ei...putini...multi) la dragoste si romantism.
Din start vreau sa mentionez ca ideea de a posta acest video nu imi apartine. Este propusa de cineva (nu zic cine, pentru ca se supara cumnata mea pe mine) pentru care Florin Chilian - Chiar daca, cu videoclip sau fara, inseamna "ceva anume"... plus ca este foarte potrivit pentru subiectul abordat, fiind o melodie cu versuri ce te indeamna la dragoste, cu un clip care iti sugereaza ideea ca merita sa cauti peste tot si sa astepti oricat persoana iubita.
Este ceva intim, dragut, romantic... animat! V-am pupat!

1 comentarii:

Momix spunea...

Merci cumnate pt discretie!! Stiam ca ma pot baza pe tine..Ai lav iu veri maci!!