joi, 11 februarie 2010

MAAAXIM AM ZIS!!!

Share
Chiar daca nu mai sunt la moda acele "campanii"(daca le pot spune asa) intitulate "Noaptea devoratorilor de publicitate", despre mine pot spune ca am ramas un fan al spoturilor publicitare. Si de ceva vreme, spun asta pentru ca realizatorii reclamelor in cauza mentin o oarecare continuitate si pun in situatii amuzante aceleasi personaje, ma amuz teribil cand vad reclamele de la Vodafone. Desi, din punctul meu de vedere, produsele pe care le promoveaza sunt destul de slabe, in materie de publicitate nu au concurenta nici din partea pinguinului de la Orange si nici din partea badei si a bikerilor de la Cosmote.
Imi plac aproape toate spoturile lor publicitare, dar sunt geniale cele in care apare Paul Ipate... omul e criminal!
Vezi reclamele...




3 comentarii:

Andreeaa spunea...

indeed, e o intreaga caterinca publicitara cand apar spot urile de la vodafone.. aia cu combinatozaur e tare ;)

Unknown spunea...

macsim am zis!

Alina spunea...

mdaaa!! super blog,super iubit!!
Pe inserat o sa iasa cu....hahhahahahh!!!!
Sa li se taie capul...si tie si tie si tie....aaaaaaaa!!