joi, 4 februarie 2010

24 de lucruri pe care EA vrea sa le stii

Share
Asa suna un articol din revista "Men`sHealth", un articol foarte interesant si cat se poate de adevarat, judecand dupa discutiile aparute pe forum si comentariile lasate in urma lui. Aceste lucruri ar fi:
  1. A spune "te iubesc" inainte sau dupa o partida de sex nu conteaza.
  2. Voi pleca daca ma vei insela.
  3. Sunt convinsa ca sunt insarcinata in fiecare secunda din cele 48 de ore de dinainte de ciclu.
  4. "Bine" nu e niciodata un raspuns la intrebarea "Cum arat in seara asta?".
  5. Esti prezent in majoritatea fanteziilor mele.
  6. Ma excit cand vad un mesaj de tine.
  7. Astept mereu sa ma suni.
  8. Numai starurile rock au voie sa poarte pantaloni de piele.
  9. Mi-e frica sa imi pierd independenta.
  10. Ingadui mult mai multe decat ai crede tu.
  11. Sexul oral este pentru tine o masura sigura de a iesi din incurcaturi. Acelasi efect il au si pantofii de la Manolo Blahnik.
  12. Pantofii dau verdictul daca esti in trend sau nu.
  13. Atunci cand imi compar abdomenul cu cel al unui cangur, tu nu trebuie sa spui nimic.
  14. Sunt in Rai cand ma tii de mana.
  15. Esti sexy atunci cand: te razi, repari lucruri, porti un tricou alb si o pereche de jeansi, conduci, mananci o piersica, tii un copil in brate.
  16. Faci surprize, in special mie.
  17. Daca nu ma simt iubita, voi incepe sa ma uit in jur.
  18. Discutiile despre fosti si foste ar trebui evitate pe cat posibil.
  19. Imi place sa stiu la ce te gandesti, desi ai mintea goala de cele mai multe ori.
  20. Imi place sa ne sarbatorim ziua aniversara, chiar daca au trecut doar cateva luni. E un bonus de bile albe.
  21. Iubesc cand vorbesti murdar.
  22. Ca fapt informativ, mi-ar placea sa imi dai papucii decat sa ma inseli.
  23. Imi amintesc fiecare detaliu din relatia noastra.
  24. Ar trebui sa stii toate lucrurile astea fara sa ti le mai zic eu.

Se zvoneste ca ar fi 24 de ganduri care nu o lasa sa doarma noaptea! Asa ca... m-am pus pe memorat lucruri din revista! Sper eu sa nu raman singurul cu astfel de "aspiratzii".

5 comentarii:

Unknown spunea...

Si pentru ca orice relatie se bazeaza pe reciprocitate,te provoc sa intocmesti si tu lista cu 24 de lucruri pe care ai vrea ca EA sa le stie...

Unknown spunea...

nu sunt de acord cu multe scrise pe postu asta:))nu-s toate adevarate:-j

Andreea spunea...

Aș putea să recunosc că mă regăsesc in multe din astea 24..dar nu mă dau de gol:))):*

T spunea...

tare postul!

Alina spunea...

Mda!! shuper!! Dar putina discretie nu strica iubitul meu...ssshhhh!!! Nu mai da afara din casa!!!