luni, 8 februarie 2010

Pimpin`

Share

Din cauza "problemelor" care ma tin imobilizat la pat, captiv in propria mea camera...recunosc ca nu reusesc sa imi gasesc inspiratia de care am nevoie pentru a scrie pe superblog-ul meu... plus ca am o stare de "naspa".

Si cand 220.ro nu se ridica la nivelul asteptarilor mele, youtube.com e deja prea banal...navighez repede pe aniboom.com unde sigur gasesc ceva pe gustul meu. Si uite asa prin cautarile iubitei mele (eu sunt racit, ea detine controlul asupra laptop-ului) am descoperit aceasta animatie, o parodie dupa celebra emisiune "Pimp my ride".

Si usor, usor...ajung sa indragesc din ce in ce mai mult acest tip de exprimre (prin puterea animatiilor) , si la fel de "usor, usor" devin gelos pe creativitatea autorilor. So...:

"Thanks ANIBOOM for pimpin` my blog!"

1 comentarii:

Alina spunea...

Multumesc tuturor fanilor mei!! Sunteti grozavi!! I love you!!:*