duminică, 7 februarie 2010

ECO

Share
Cu scuzele de rigoare pentru absenta mea de pe blog timp de 2 zile ( stiu ca nu intereseaza pe nimeni, dar ma face pe mine sa ma simt important)... imi permit sa postez acest super clip.

E un clip super expresiv, cu un mesaj simplu, concret, evident din primele secunde.

Trist... dar adevarat! La nivel "cosmic", cu adevarat suntem niste paraziti. Incet, dar sigur distrugem tot ce ne inconjoara. A nu se intelege ca sunt cumva vreun ecologist convins...dar din cand in cand ma gandesc ca mi-ar fi placut sa fiu, pentru ca este cu adevarat o cauza care merita sustinuta din toate punctele de vedere.

2 comentarii:

Andreeaa spunea...

nu se supara nimeni ca ai lipsit..makr poti sa raspunzi pe mess din cand in „gand„ :)):*

Alina spunea...

Eu ti-am simtit lipsa...sunt cea mai mare fana!! indragesc fiecare post in parte!!:*:*:*
DAAAAA...SUNT DISPERATA!!!
VREO OBIECTIE???