duminică, 21 februarie 2010

AVATAR

Share
Genial! Extraordinar! Briliant! Incredibil!
Astea ar fi dupa mine cuvintele care se potrivesc filmului "AVATAR". Cei care nu au vazut inca filmul, nu stiu ce ii asteapta. Este criminal.
Aseara am vazut si eu acest film. Si nu l-am vazut oricum, am mers la varianta 3D. Am ramas socat. Dupa film imi venea sa vorbesc incontinuu despre el. Povestea, felul cum e regizat, personajele, efectele...n-am mai vazut asa ceva. Este cel mai bun film pe care, eu personal, am avut ocazia sa il urmaresc... si l-am urmarit...intens, cu sufletul la gura si inima stransa, traind fiecare secventa, ca si cum as fi luat si eu parte la actiune.
Povestea in sine a filmului, poate fi considerata banala... cu oameni mari albasti, viata pe alta plantea, o poveste de dragoste, cu cateva mesaje ascunse etc.. Poate daca este analizat pe bucati, n-ar fi cine stie ce... dar produsul finit merita toata atentia.
"AVATAR" - cel mai bun film pe care l-am vazut.


1 comentarii:

Anonim spunea...

asa...tradatorilor!!AVATAR!!!3D...vreau si eu!!!!i hate uuuuuuuuuuuu!!(momix)