vineri, 19 februarie 2010

Am ajuns, deci nu ma intorc!

Share
...sau poate va faceati prea multe griji pentru mine!
Acesta este un post dedicat strict cunoscutilor si familiei, care timp de 2, 3 zile au stat cu inima stransa si n-au dormit noptile de grija mea...de grija noastra.
Nici n-am ajuns bine...si deja m-am saturat de ploaie. Aici prima zi ploua, a doua zi se aduna nori de ploaie si a treia zi ploua iar. Se pare ca umbrela va deveni pentru mine un "must". Mi-am imaginat ca aici va fi mai cald...dar m-am inselat. E aproape la fel de frig! Oricum, desi sunt pe meleaguri straine de 3 zile... am purtat fesul aici mai mult decat in Romania.
Aici toti nebunii... vezi persoane pe strada in pantaloni 3/4, in pantaloni scurti, tricouri, bluzite, iar noi geci, caciuli, fulare...si culmea e ca sunt o multime de "teribilisti".
In ultimii 5 ani n-am circulat cu autobuzul...pana acum; aici am deja abonament. Si cu autobuzele astea alt circ. Toti soferii cred ca au fost refuzati ca piloti de curse... si acum au vreun fel de club secret al lor, in care stabilesc tot felul de curse de autobuze si sprinturi, si tot felul de chestii din categoria asta, pentru ca toti conduc cu o viteza pe care n-as fi banuit vreodata ca ar putea fi atinsa de un "double decker". In rest e bine, frumos... stau cu 2 negri in casa!
Sunt inca un roman plecat in Spania! Pardon, Anglia! ( oricum suntem la fel de multi in amandoua partile)
P.S.: Prima limba pe care am auzit-o de cand am ajuns in Londra a fost, bineinteles... ROMANA!

5 comentarii:

Anonim spunea...

In sfarsit mai multe vesti...ma bucur ca ai intrat si tu in randul lumii si ai abonament la autobuz!Cred ca esti super- incantat ca stai cu 2 nigari in casa. In ceea ce priveste "nu ma mai intorc" - iti trece. Hai, va pup si va iubesc pe amandoi. M.

Unknown spunea...

ahh negrii:X...vezi daca danseaza bine pe hip hop:>

Sighel spunea...

@ Florinuk - nush kt de bine danseaza ...dar de ascultat asculta...:))

Unknown spunea...

nici nu ma asteptam sa asculte altceva:)))pune-i sa danseze si filmeaza-i si pune-i pe blog si daca se mijca bine le poti da id meu=))

Anonim spunea...

cheers mate!!!