sâmbătă, 30 ianuarie 2010

50:50

Share
Nu stiu cum se face, dar observ din ce in ce mai mult in jurul meu oameni depresivi... nu ca eu as face exceptie. Observ cum indivizii au tendinta de a-si complica singuri existenta... nu ca eu as face exceptie. Vad cum in jurul meu oamenii au din ce in ce mai multe probleme... nu ca eu as face exceptie. Dar oare toate aceste probleme, complicatii chiar exista?
Si sincer spun ca mi-ar fi placut sa fiu eu exceptia.
Din aceste motive propun urmatorul sondaj, pentru a determina ce fel de fire e fiecare, care e dominanta caracterui,personalitatii oamenilor care ne inconjoara. Intrebarea pe care se bazeaza acest sondaj mi-a fost adresata si mie. Chiar daca la inceput mi s-a parut prosteasca, banala, lipsita de sens...am ajuns la concluzia ca pe cat este de simpla, pe atat este de definitorie. Ea a sunat in felul urmator: "Cand te uiti la un pahar umplut pe jumate, care jumatate o observi prima oara? Cea plina sau cea goala?"
Sondajul va fi valabil timp de 2 saptamani, urmad ca apoi sa scriu ceva despre rezultate!

2 comentarii:

Anonim spunea...

mmm...nu prea stiu asa ce sa raspund....cred ca jumatatea goala...dar in acelasi timp si cea plina...Ma gandesc pana la urma ca nu poti vedea jumatatea goala fara sa o vezi in acelasi timp si pe cea plina...Deci e cam complicat un pic raspunsu` meu!
Noi sa fim sanatosi!gRasi

Florinuk spunea...

intrebarea asta mi-a fost adresata la o ora de engleza prin clasa a 6a...intrebarea facea parte dintr-un mic textulet...am raspuns fara sa stiu atunci la ce se referea ca vad jumatatea plina a paharului...si explicatie pe care o dadea autoarea cartii e ca cei ce raspund ca vad jumatatea plina sunt optimisti si cei care vad jumatatea goala sunt pesimisti...nuj daca chiar asta semnifica dar raspunsul meu e acelasi:D...u ce parte vezi?:-?