sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Hai sa facem cunostinta!

Share
I: Cine sunt si ce vreau? Ce urmaresc si la ce metode sunt dispus sa recurg? Am un plan bine pus la punct sau totul e la intamplare?
R: Ei bine... NU STIU!

...dar cine spune ca un blog nu ajuta la autocunoastere! Perfect...si totusi nu asta este ideea acestui blog, ci va fi despre “NIMIC CONCRET SAU CEVA ANUME”! Nici un blog prea personal nu se doreste a fi, nici un blog-jurnal care sa inlocuiasca conceptul de ORACOL... dar daca tot suntem in zona asta... “Hai sa facem cunostinta!”

Eu sunt Cosmin (pentru unii) a.k.a. Sighel (pentru altii) si din start vreau sa precizez ca nu prezint niciun fel de garantie pentru nimic din ce am sa postez. Doar in cazul in care anumite post-uri vi se par interesante imi asum responsabilitatea. Daca vreodata vi se par jignitoare, denaturate, obscene, rasiste, etc... nu sunt singurul care detine parola pentru acest blog. Toate comentariile la subiecte se accepta...indiferent de conotatii ori natura... nu uitati, suntem pe net si oricum nu aveti ce sa-mi faceti. Haha!
Desi la inceput de cariera in aceasta comunitate a blog-urilor, sunt convins ca...la un moment dat www.aspiratzii.blogspot.com va deveni un adevarat pilon de sprijin si izvor nesecat de inspiratie...si informatii pentru toti “navigatorii”, “virtualii”, “ciberneticii”, “obsedatii”, “obsedatele”, “consumatorii”, “marginalizatii”, “tocilarii”, “repetentii”, “pitipoancele”, “sugativele”... “aspirantzii” si “aspirantele” + vreo cativa prieteni de-ai mei!

Si sa nu ne dam prea mult la barfa...va doresc “Delectare placuta!” si ramaneti fideli blog-ului! Baftaaa!

6 comentarii:

Ursulet spunea...

Hai ca esti tare Sighel.Scurt si la obiect.Nici noi nu ne asumam responsabilitatea daca gasim ceva interesant p-aici pe blog.Un post,un comm,o fata,si poate pentru unii,baieti :))

Anonim spunea...

bv:>

Simo spunea...

asa cumnate...nici o poza cu mine observ...nu mai tii deloc cu casa!!!bv bv

Alina spunea...

smart ass!!!!

mananu spunea...

Frumos...o poveste de viata intr-un desen animat

Anonim spunea...

....arata`mi ce jtii ce poti t ejti praf.....asta ce inseamna ca pot sa te trag pe nas.
Comm asta sigur o sa te puna pe ganduri :P