vineri, 29 ianuarie 2010

Hrana pentru suflet...

Share


Desi e posibil ca acest post sa starneasca rasete pentru multi din cunoscutii mei...recunosc faptul ca am 23 de ani si n-am tot la fel de "multe" carti citite. Si la fel ca mine mai sunt o gramada de tineri...fapt care pe mine personal ma lasa rece pentru ca, vorba zicatorii: "Mila-mi e de tine, dar de mine mi se rupe sufletul". Si sufletului meu ii este "foame"..."foame" de cunoastere. Tocmai din aceasta cauza m-am hotarat sa iau in serios lectura. Vreau sa pot zice cuiva, la un momendat: "Da, stiu! Am citit si eu cartea asta!" sau "Am citit si eu despre asta!".
Chiar daca pana acum eram genul de persoana care prefera filmul in loc de carte, marturisesc ca acum gasesc cititul mult, mult mai placut, relaxant si educativ. De la inceputul anului m-am apucat de citit cate ceva...si recunosc ca imi place. Descopar lucruri care ar fi trebuit sa le stiu de ceva ani, dar niciodata nu e prea tarziu. Si cu cat citesc mai mult, cu atat imi doresc sa stiu mai multe despre orice...o carte duce la alta si la alta si la alta...

"De dragul diversitatii: CITESTE O CARTE!" (s-ar putea sa-ti placa)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Legat de ce spui u aici cu cititu` de carti si dorinta de cunoastere...ai dreptate...dar in ziua de astazi lumea...fiind influentzata de persoanele din jur... prefera sa faca cu totu` altceva!
Sincer acum...din discutiile cu prietenii tai...de cate ori se aduce vorba de citit carti si de cate ori se aduce vorba de vizionat filme?:d...Conteaza f mult anturaju`!Si e adevarat ca o carte duce la alta...si la alta...si la alta...da` in ziua de azi...mai ai timp sa citesti macar o carte?
Baftos!

Anonim spunea...

PS: Am vazut un anunt google f interesant la tine pe blogutz:))
"DIVORTURI ONLINE.RO"
...UITE CE PROMOVEAZA FRATEMIU...:))
gRasi:*