luni, 31 ianuarie 2011

CERE SI TI SE VA DA!

Share
Tocmai ce am aflat cel mai simplu mod de a te imbogati!

I: Si ghici cine mi l-a aratat?
R: Televizorul!

Da...televizorul. Putine sunt momentele cand mi se intampla sa aprind televizorul, si sunt si mai putine datile in care chiar se intampla sa vad ceva interesant pe canalele romanesti. Nu ca acum ar fi fost ceva interesant, vreo emisiune super, ci doar s-a nimerit sa aud stirea.

Am aflat cel mai simplu mod de a "face" bani. Comedianul Craig Rowin, a postat pe YouTube in luna noiembrie a anului trecut, un clip in care el cere 1 milion de dolari. Bineinteles ca acest clip este adresat doar milionarilor...in prima faza, apoi apeleaza la miliardari, si in cele din urma la mai marile coorporatii.




Interesant este faptul ca el a si obtinut milionul cerut. Cecul ii va fi inmanat pe 2 februarie, pe scena UCB Theatre, intr-un spectacol live.



Acum, ca si voi, stau si ma gandesc cum de nu mi-a venit mie ideea asta. O chestie super simpla, nevinovata si fara batai de cap... acum nu sunt sigur daca sunt sau nu impozabili, si nu cunosc forma sub care vin acesti bani, donatie ori sponsorizare... dar sunt convins ca nu mai conteaza!

P.S.: Va rog, dati-mi un milion (GBP,EUR, USD)!

0 comentarii: