miercuri, 7 aprilie 2010

No.1 Product

Share
Un subiect care e "in vogue" acum are la bază drogurile. Atât cele legale, cât şi cele ilegale. Aud vorbindu-se de droguri peste tot, am auzit chiar zicându-se despre ele că ar distruge societatea, de parcă n-ar fi fost distrusă oricum. Parcă până să apară drogurile ar fi fost numai lapte si miere.

Am ajuns în momentul în care drogurile sunt la cea mai mare căutare. Sunt produsul cel mai bine "vândut". Zic "vândut" pentru că practic, dealerii nu "vând", ei oferă. Drogurile se vând singure. Oamenii vor să fie "high". Nu cunosc nicio persoană care să nu fi vrut să se drogheze, şi să se fi lăsat convins de un dealer să-i vândă droguri. Ei doar oferă:

Dealerul: Frătioare vrei ceva bun de fumat, nişte iarbă, nişte marijuana, haşis ceva? Vrei ceva să-ti desfunzi nasul?
Cel care nu vrea droguri: NU!

...şi cam asta e tot. Nu am auzit pe cineva zicând că s-a ţinut dealerul de capul lui şi nu l-a lăsat să plece până nu a cumpărat ceva. Dealerii nu sunt ca cei din "Martorii lui Iehova". Asta mă motivează pe mine să zic acest lucru şi anume că ei nu "vând", ei oferă. De unde concluzia că oamenilor le place să fie "high".

Pe vremea când erau deschise Spice Shop-urile, nu am văzut niciodată oameni luaţi cu forţa de pe stradă şi obligaţi să intre în magazin. Sau oare cei care intrau erau acolo ţinuti împotriva voinţei lor, erau sechestraţi 5 ore, o zi... sau 3 zile, că am auzit şi astfel de cazuri. Pentru multă lume "era" Spice Shop-urilor a fost cel mai bun lucru care li s-a întamplat vreodată. Şi asta pentru că ei au ales, nu au fost obligaţi, forţaţi sau mai ştiu eu ce. Şi cei care erau clienţi "vechi" erau pentru că le placea, pentru că ei erau bine.

Aaaa... şi încă ceva:



P.S.: A nu se înţelege că promovez consumul de droguri, numai că asta e realitatea! Oamenii sunt consumatori de placere în grame. Şi sunt mulţi.

7 comentarii:

hannah spunea...

Pentru multă lume "era" Spice Shop-urilor a fost cel mai bun lucru care li s-a întamplat vreodată.- a fost pe naiba !!!!! u nu ai vazut cum picau toti de la porcariile alea??????? Magazinele de vise a fost cea mai stupida chestie ever...droguri legale my ass. Daca ar fi fost vba de magazine in care se vindea iarba mai ziceam...macar din aia nu mori...e naturala!:)) go green people!

Anonim spunea...

Dealerul nu te forteaza in mod direct, dar prin dependenta pe care o creaza marfa oferita de el forteaza fraierul sa cumpere ceea ce el ofera.....un cerc vicios si inchis, nu crezi?

Sighel spunea...

@ Anonim - :)) adevarat... da intodeauna poti sa schimbi dealeru`!

@ hannah - asta e parerea ta... asa cum parerea multora e ca cea mai stupida chestie ever a fost inchiderea lor.

hannah spunea...

:)) da dragule dar de ce inchiderea lor a fost cea mai stupida chestie ever??? eu am ca argument faptul ca ajungeau in spital ca isi riscau viata ;)...

Septembrie spunea...

Am nişte amici, care de câte ori mă duc în vizită la ei, mă întreabă mereu: vrei nu ştiu ce porcărie de ţigare...Şi mereu le spun nu. Şi mă întreb mereu....de ce vor asta, sunt doi oameni deosebiţi....dar, e alegera lor..
În ziua de astazi totul stă în consum. Exploatăm la maxim orice slăbiciune....de la obiecte stupide (tot felul de cruciuliţe, vase umplute cu nu ştiu ce pietre colorate, etc. după cum observ prin casele unora-total inutile, bune doar la adunat praful pe ele), până la cele ce ne fac întradevăr rău. Am uitat să ne mai controlăm, să ne stabilim priorităţile şi nu mai ştim să fim deaspura liniei. Orice hop ne trânteşte la pământ şi să ne ridicîm cu capul sus....o, nu, nu mai ştim! Tot ce e rău e în floare, e lăudat, e promovat. Şi suntem la început...Cu magazine sau fără magazine...tot aia e. Nu avem nicio scuză...ne tranformăm din oameni în animale si animale e un cuvânt blând, pentru-că animalele măcar au instinctul de conservare, nu se autodistrug şi nici nu distrug.

Sighel spunea...

@ hannah - suntem raspunzatori pentru alegerile pe care le facem. hai sa fim serios... cu ce e mai bun alcoolul decat drogurile? sa inteleg ca e ok sa bei si sa urci la volan si sa te izbesti de un copac la o viteza atat de mare incat nu mai intelegi nimic din propriul corp!iar la final sa il numesti simplu eveniment nefericit pe drumul national X. hai sa intezicem si bautura. si sunt oameni care au murit si de la bautura...

@ septembrie - exact. e vorba de alegere. si e normal sa se intample asa...pentru ca astea sunt ziele in care traim. acum e mult mai pe fata totul.asta e evolutia noastra...(involutie de fapt).

hannah spunea...

doamne nu am NIMIC impotriva drogurilor :))) dar ...alea de la magazine erau niste porcarii daunatoare ...sa fumeze daca vor iarba ca e naturala ...asta am incercat sa spun,...daca nu citesti cu atentie comentariile nu raspunde